avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

Maj, 2012

Rajd w Gniewinie

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 0

LBK -> Gniewino-rajd(40km) -> LBK -> Lubowidz -> LBK
Pierwszy raz przejechałem taki dystans. Jechałem z kolegą Danielem. Start o godz 9. Do Gniewina dotarliśmy w 1h35min (zahaczyliśmy o Strzebielinko i wyszło nam 40km + "wmordewind" ;/). Do rajdu, który startował o 11.30 zostało jeszcze trochę czasu. Poczekaliśmy pod wieżą widokową, gdzie było miejsce zbiórki. Tam miałem okazję zamienić kilka słów z p. Przemkiem Ebertowskim. Gdy ruszyliśmy musieliśmy się zatrzymać już po kilometrze, ponieważ ktoś miał awarię. 9km dalej kolejna awaria-tym razem dętka. Dalej trasa przebiegała spokojnie. Rajd zakończył się dwukilometrowym podjazdem, na którym nie szło jechać więcej niż 10km/h. Po wszystkim odprowadziliśmy do Strzebielinka dwie osoby, które nie znały trasy, a po tym postanowiłem odwiedzić ciocię mieszkającą w Gniewinie. Porozmawialiśmy chwilkę i ruszyliśmy w stronę domu. Trasa z Gniewina do Lęborka za sprawą korzystnego wiatru zajęła nam niewiele ponad godzinę. W Lęborku licznik pokazywał 112km. Uznaliśmy, że nam mało i pojechaliśmy na chwilę do Lubowidza. Później już tylko do domu :) Jestem bardzo zadowolony z wyjazdu :D

Kategoria 100-150km, Rajdy

Rajd pocztyliona

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Zbiórka o 9. Przyjechało kilkanaście osób. Organizator zaproponował nam żebyśmy jechali swoim tempem, ponieważ będą nas tylko spowalniać. Tak więc ruszyliśmy swoim "nieco" lepszym tempem. Co jakiś czas zatrzymywaliśmy się, aby grupa nas dogoniła. Gdy odjechaliśmy w Leśnicach, zatrzymaliśmy się dopiero w okolicy pomnika pocztyliona. Tam usiedliśmy spokojnie na trawie wiedząc, że trochę się na resztę naczekamy. Do tego momentu odłączyły się już 2 osoby. Po ok 30min przyjechali już wszyscy. Organizator postawił znicze przy pomniku, chwilę postaliśmy i znów w drogę. Chcieliśmy się nie odłączać, jednak po ok 1km nie wytrzymaliśmy. Wio do przodu. I właśnie wtedy osiągnąłem v-max: 68.8km/h. Gdy dotarliśmy nad jezioro Brody w Krępkowicach ognisko było już rozpalone, a kiełbaski tylko czekały, żeby je upiec :D Były bardzo dobre i chyba miały w sobie jakiś dopalacz, bo dalszą drogę (do Leśnic) pokonaliśmy z bardzo wysoką prędkością. W Leśnicach zahaczyliśmy o zlot pojazdów PRLowskich. Szczególną uwagę przykuł czarny Cadillac. Po kilkunastu minutach ruszyliśmy do Lęborka. Po drodze spotkaliśmy Kubę juniora, który pomykał na zlot motorynką. Miał niezłą obstawę - 2 quady. W Lęborku porozjeżdżaliśmy się do domów. Wypad bardzo udany :)

Kategoria 50-100km, Rajdy

RnO "Z kompasem"

Niedziela, 20 maja 2012 · dodano: 20.05.2012 | Komentarze 2

Wczoraj o 18 ruszyliśmy na RnO. Dystans miał wynieść ok 63km, ale oczywiście nie da się przejechać trasy bezbłędnie (zwłaszcza po zmroku). Od początku trzymaliśmy się w 4osobowej grupie: Ja, Mirek, Kuba i Bartek. W trakcie rajdu dołączył się do nas Adrian z Gdańska. Początek był świetny. Przez kilka punktów utrzymywaliśmy się na prowadzeniu. Jednego lampionu nie udało nam się znaleźć, mimo szukania na dość sporym obszarze. W pewnym miejscu musieliśmy przejechać przez pole, ponieważ nie mogliśmy odnaleźć drogi - jechaliśmy po prostu w kierunku światła :) Około czterdziestego kilometra zaczęły mnie łapać skurcze, a przy pięćdziesiątym kolka. Jednak po kilku km wszystko było już w porządku. Pod koniec trasy (w Lubowidzu) było ognisko. Mapa miejscami była nieprecyzyjna, jednak wszyscy jesteśmy zadowoleni z wyjazdu. Na metę zawitaliśmy około drugiej. Posiedzieliśmy chwilę w sali gimnastycznej (meta była w szkole), po czym pojechaliśmy do domów. O 9 odbyło się rozdanie nagród. Ku naszemu zdziwieniu zajęliśmy 3. miejsce.

Kategoria 50-100km, Rajdy

Zakupy + hala

Wtorek, 15 maja 2012 · dodano: 15.05.2012 | Komentarze 0

Najpierw z Kubą juniorem do Kifora i do Krossa, a wieczorem na halę pograć w nogę.

Kapeć

Poniedziałek, 14 maja 2012 · dodano: 14.05.2012 | Komentarze 0

Dziś miałem w planach wypad z chłopakami z Lwa. Jednak wszystko się zmieniło, gdy na miejscu zbiórki złapałem kapcia. Muszę przyznać, że z mojej winy - najechałem na krawężnik i przeciąłem. Kuba pożyczył mi swoją zapasową dętkę, ale po założeniu nie mogliśmy jej napompować. Nie mam pojęcia dlaczego. Wróciłem więc zrezygnowany do domu i załatałem dętkę. Poszedłem na chwilę do siebie, a po powrocie do piwnicy usłyszałem syk. Zdenerwowany wróciłem do domu. Jakieś 2h później skapnąłem się, że siostra w swoim rowerze również ma koła 26". Jako że i tak nie jeździ, wziąłem dętkę z jej roweru. Po jej założeniu ruszyłem na test. Przejechałem kilka km i wszystko jest już w porządku. :)

Ścieżka

Niedziela, 13 maja 2012 · dodano: 13.05.2012 | Komentarze 0

Ścieżką do końca i z powrotem z Kubą juniorem. Wiatr strasznie denerwujący, a pod koniec wycieczki zrobiło się strasznie zimno :(

Zbiorczo

Sobota, 12 maja 2012 · dodano: 12.05.2012 | Komentarze 0

Wiem, że nie powinno się dodawać wpisów zbiorczych, ale dziś i tak już ktoś przejechał większy dystans i z głównej Go nie wyrzucę :) Wpis ma na celu wyrównanie BS i mojego licznika :)

Codzienność + wieczorny deszcz

Piątek, 11 maja 2012 · dodano: 12.05.2012 | Komentarze 0

• Sprzęt Kross Level A3 [*]

Przed szkołą i po szkole

Czwartek, 10 maja 2012 · dodano: 10.05.2012 | Komentarze 0

Etap I:Przed szkołą:
Do szkoły na 10.40, a pobudkę miałem już o 8.00. Pomyślałem, że nie będę gnił w domu, tylko spędzę ten czas aktywnie :) Ok 9.00 ruszyłem na trasę LBK - Dziechlino - Małoszyce - LBK. Postanowiłem jeszcze chwilkę pokręcić się po mieście. Po powrocie licznik wskazywał równe 20km :) Pogoda świetna, tempo dobre - świetna przejażdżka.
Etap II: Po szkole:
LBK - Garczegorze -Wilkowo - LBK + 10km po mieście. Tempo jeszcze lepsze niż rano, mimo wiatru nie zawsze korzystnego dla mnie.

Z kolegą.

Poniedziałek, 7 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 0

LBK - Dziechlino - Małoszyce - LBK + trochę po mieście. Dość chłodno i kolegę kilka razy łapały skurcze :(