avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

Marzec, 2012

Ścieżka

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 0

Kolejny trening za mną. Tym razem towarzyszyły mi jedynie muzyka na słuchawkach i wiatr wiejący w twarz przez zdecydowaną większość drogi. Mimo tego jestem zadowolony z wyjazdu jak i czasu :) Na koniec pokręciłem się wokół bloku by dobić do tych 40km ;p

Misja samobójcza z Arkiem

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 0

Dziś z kolegą z klasy pomyśleliśmy, że warto gdzieś pojechać. Naszym pierwszym celem był jakiś las. Tak więc udaliśmy się na Kaszubską, by tuż przed cmentarzem wjechać w las i pojechaliśmy w kierunku Rybek. Tam znaleźliśmy bardzo ciekawie wyglądającą serię zjazdów. Nie mogło być inaczej-nie da się czegoś takiego obojętnie ominąć. Rowery musieliśmy wprowadzić, ponieważ podjazd był dla nas niemożliwy do pokonania. W trakcie zjazdu, od którego wziął się tytuł wyprawy, osiągaliśmy prędkości rzędu 45-50km/h- panowanie nad kierownicą było minimalne. Następnie udaliśmy się na zjazd za cmentarzem radzieckim. Z trudem wprowadziliśmy rowery, ale udało się. Wszystko wydawało się OK, dopóki nie zaczęliśmy zjazdu... Przy prędkości około 40-km/h na tym właśnie zjeździe, zza zakrętu wyłoniła się dziesięcioosobowa grupka pieszych. Zupełnie nie zwracali na nas uwagi. Szli jak chcieli. Z ogromnym trudem udało się ich wyminąć. Kolejnym celem naszej podróży było Czarnówko. Tam podprowadziliśmy rowery, aż do bramy wysypiska. Zjazd stamtąd zaliczam do udanych, ponieważ udało mi się pobić swój rekord prędkości (ustanowiony wczoraj), który wyniósł 64,3km/h. Kocham to. Mimo niewielkiego dystansu wyjazd był wyczerpujący.

Przejażdżka z Kubą

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 0

Dziś, po nocy u Kuby, postanowiliśmy skorzystać z pięknej pogody. Wyruszyliśmy z zamiarem przejechania około 25km, jednak na trasie wszystko się zmieniło. Gdy dojechaliśmy do Garczegorza (skąd mieliśmy wracać do Lęborka) postanowiliśmy przejechać jeszcze kawałek ścieżką rowerową w kierunku Łeby. Jednak kawałek okazał się niewystarczający. Nasza trasa przeciągnęła się do Wicka. Tam zrobiliśmy sobie kilka zdjęć po czym wróciliśmy do Lęborka. :)

Przejażdżka

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 0

Dziś postanowiłem przejechać się trasą Lębork-> Małoszyce-> Dziechlino-> Lębork. Trasa nie była zbyt długa, ale jechało się przyjemnie.