avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

Wrzesień, 2013

Niedziela

Niedziela, 29 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 0

Miała być Kościerzyna, ale ten tydzień nie należał do najlżejszych i po prostu nam się odechciało. Jeszcze pojedziemy, ale w odpowiednim czasie :) Dziś jedynie Małoszyce z Kubą ;)

Skandia Grand Fondo - Kwidzyn

Sobota, 28 września 2013 · dodano: 28.09.2013 | Komentarze 0

Ostatnia Skandia w tym roku. Chyba najlżej przeze mnie potraktowana. Już kilka kilometrów po starcie (gdy jeszcze się spinałem) zauważyłem Magdę Sadłecką. Tegoroczne marzenie objechania jej zostało spełnione. Troszkę szarpania, by po 20km jazdy stwierdzić, że możemy dojechać do mety razem. Jechaliśmy po zmianach, dołączył do nas Darek. Z czasem Magda osłabła. Miała dziś zły dzień i praktycznie od początku nie czuła się najlepiej. Słowo jednak się rzekło. Mieliśmy dojechać razem to dojechaliśmy razem. Może to i lepiej, bo moje nogi jeszcze nie doszły do końca do siebie po czwartkowej życiówce. Można powiedzieć, że tą edycję pojechałem w pełni rozjazdowo. Żeby było ciekawiej w połowie trasy zaczął padać deszcz. Zrobiło się ślisko i bardzo niebezpiecznie. Raz się nawet wyłożyłem. W sumie dziwię się, że tylko raz. Mimo spokojnej jazdy udało się zająć w kategorii M1 2/3 miejsce :D W open 57/78 + 12 osób, które nie ukończyło. Sezon powoli dobiega końca. Już tylko 2 drobne wyścigi przede mną. Myślę, że nawet nie będę się do nich za bardzo przykładał. Po prostu pojadę swoje i tyle :)

Przy okazji zaliczyłem jeszcze 2 miejsce w generalce (było pewne już od dawna) :)

Tutaj link do galerii Pani Izy :)

Kategoria 50-100km, Maratony

Piątek

Piątek, 27 września 2013 · dodano: 27.09.2013 | Komentarze 0

Kółko rowerowe SGJ. Spokojny przejazd lasem do Leśnic i z powrotem. Dla mnie w formie rozjazdu. Dodatkowo zaliczyłem tylko Harcerską i Łysą.

Kategoria <50km, Rajdy

Życiówka

Czwartek, 26 września 2013 · dodano: 26.09.2013 | Komentarze 2

Kilka dni temu zgadałem się z Tomkiem, że dziś o 12:30 ruszymy spod PKO na jakąś dłuższą trasę. Miałem wolną rękę jeśli chodzi o jej wybór, więc żeby nie było za łatwo zaplanowałem dużą pętlę przez Linię, Strzepcz, podjazd pod NDW, Wejherowo i Gniewino. Było bardzo dużo podjeżdżania. Zwłaszcza w Gniewinie, gdzie grzechem byłoby opuścić podjazd przy elektrowni. W Linii i Wejherowie musieliśmy się chować przed deszczem. Na szczęście kilkunasto minutowe opady były jedynie takim straszakiem. Planowana trasa miała mieć około 120km i dokładnie tyle pokazał mój licznik w Lęborku. Tam miałem już jechać do domu, a Tomek w dalszą trasę, żeby dokręcić do 150km. Od startu miał nade mną 7,5km przewagi. Daleko trochę mieszka :p Tomek pojechał, a ja stałem pod PKO z kilkoma kolegami. Czekałem na Kubę, który chwilę wcześniej dzwonił, że wraca z Linii i zaraz będzie pod PKO. Jak się okazało przyjechał z Zosią. Oczywistym było, że nie puścimy jej samej do domu (jakieś 30km). Chociaż do tej Linii ją trzeba było odwieźć. I w ten sposób dokręciłem do życiówki i zarazem doprowadziłem do konieczności stworzenia nowej kategorii na moim BS :D

Mimo tak długiej jazdy zaskakująco tyłek mnie nie bolał. Pogoda była dość słaba. Mokro i zimno. Mocno podjazdowy charakter trasy pozwalał się rozgrzać na szczęście. Obawiam się teraz jedynie, że na sobotę nogi nie będą podawały tak jak należy. To będzie trudny wyścig :/

Kategoria 150-200km

Wtorek

Wtorek, 24 września 2013 · dodano: 24.09.2013 | Komentarze 0

Spokojny rozjazd po Kaszubach. Najpierw z Kubą i Błażejem do Linii, tam dołączył do nas Tomek. Pojechaliśmy do Sierakowic po Zosię. Po kilku minutach Tomek się odłączył, kawałek dalej pojechał sobie Błażej. Z Zosią dojechaliśmy do Cewic. Tam krótki postój przy sklepie i powrót do Sierakowic. Stamtąd już we 2 z Kubą wróciliśmy przez Linię do Lęborka. Przy powrocie złapał nas deszcz, ale to nic. Troszkę tylko nogi zmarzły. :) Fajnie tak zrobić nieco dłuższy wypad w ciągu tygodnia :D

Dziś pyknęło 8kkm z Bikestats :D

Kategoria 50-100km

VI Jesienny Maraton MTB Kościerzyna

Niedziela, 22 września 2013 · dodano: 22.09.2013 | Komentarze 0

Dziś króciutko.

Świetna trasa, świetna organizacja, na pewno powrót za rok.

Wypadek już po 2km i zniszczenie monitorka manetki tylnej.

Mnóstwo singli i kilka ścianek. Szerokie polne nieosłonięte drogi z wmordewindem.

53/117 open, 3/5 w M1 :)

Kategoria 50-100km, Maratony

Słupia XC

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 21.09.2013 | Komentarze 0

Kolejny start w XC. Mega udany. W kategorii amatorów do pokonania było 6 okrążeń po niespełna 3km. Początek słaby względem przeciwników. Z czasem jednak wszystko ułożyło się tak jak się spodziewałem - początkowy ogień wyczerpał wielu zawodników na jakby nie patrzeć selektywnej trasie, a ja wciąż trzymając równe tempo nadganiałem, wyprzedzałem i piąłem się w górę. Ostatecznie dotarłem do mety na 11 miejscu open i ku wielkiej uciesze 2 w M1. Co najlepsze: podium zajęły 3 osoby z Lęborka. Fakt, że zwycięzca, czyli Błażej jeździ dla Baszty Bytów, ale to nic. Drugi byłem ja, a trzeci Jurek. Może i nie mieszka w Lęborku, ale to nasz Lew :D
Trasa jak już wspomniałem była mocno selektywna. Użyłem pełnego zakresu przełożeń. Zdecydowana większość trasy była single trackami. Były na tyle wąskie, że na ostatniej pętli przyhaczyłem o drzewo niemal spadając z trasy. Szczęśliwie udało się ustać i nie stracić pozycji :) Praktycznie wszystko udawało się podjechać. Jedynie na pierwszej pętli były drobne problemy, ponieważ nie objechałem trasy i nie wiedziałem jak będzie to wyglądać. A wyglądało tak, że z prostej drogi nagle mocny nawrót i podjazd singlem. Koniecznie musiałem zrzucać na małą tarczę z przodu, a nie wiedziałem o tym. Później musiałem się podeprzeć nogą na podjeździe pokonany przez piasek.
Podsumowując wyjazd jak najbardziej udany. Noga podawała dość dobrze. Jutro na maratonie także powinna sobie poradzić :)

Kategoria <50km, XC

Czwartek

Czwartek, 19 września 2013 · dodano: 19.09.2013 | Komentarze 0

Pętelka na XC w baaaaardzo łagodnym tempie, żeby Oskar i Szymon ogarnęli. W sumie Oskarowi szło przyzwoicie. Potem dołączyli do nas Dorek, Kuba i Patryk, a odłączył się właśnie Szymon. Pojechaliśmy na singla za Mostami, potem szukaliśmy kolejnych leśnych ścieżek, o które tam jednak było ciężko. A może po prostu źle szukaliśmy. Tak to jest jak się jeździ po nieznanym terenie :) Potem wylądowaliśmy w Łęczycach, stamtąd do lasu do Lubowidza. Dorian złapał kapcia. Z początku jechał u mnie na siodełku trzymając swój rower, ale nagle strzeliło jarzmo sztycy. Mam nadzieję, że tylko się poluzowało (nie miałem kiedy sprawdzić). Wtedy ja prowadziłem jego rower, a Kuba wziął go do siebie. W Lubowidzu przyjechał do nas Szymon - tym razem na skuterze, przywożąc dętkę dla Doriana. Dojechaliśmy do Lęborka, umyliśmy z Kubą i Oskarem rowery na myjni (błota dziś nie brakowało) i wio do domciu. :)

Środa

Środa, 18 września 2013 · dodano: 18.09.2013 | Komentarze 0

Początkowo pojechałem z Dorkiem do lasu w okolicy Mostów i stwierdzam, że tam jest chyba najlepszy singiel w okolicy! Fakt, nie ma u nas za długich singli, ale ten i tak jest świetny. Wyjechaliśmy w Kębłowie. Pojechaliśmy do Lęborka, by potem pojechać z Michałem do lasu za Kaszubską. Było świetnie! Zgubiliśmy się oczywiście. To lubię - błądzenie po lasach. Gdy jeszcze teren jest wymagający jak ten to już w ogóle bajka. Jeden podjazd był na tyle mocny, że nas pokonał, a nie oszczędzaliśmy się dziś. Młynek wskakiwał bardzo często :D

V MTB Tour Pazur Lęborskiego Lwa

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 15.09.2013 | Komentarze 0

Nie ma się co rozpisywać. Cel był (zejść poniżej 30min), osiągnąłem go, także jest fajnie. Zająłem 10 miejsce na około 50 osób, także wynik fajny. Na drugiej pętli skoczyłem sobie z dropa szczęśliwie lądując. Zero defektów, nogi dały radę, choć pod koniec było już ciężko. Z wyniku jestem zadowolony, zobaczymy jak pójdzie w Słupsku na XC i w Kościerzynie na maratonie w przyszły weekend :)