avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

Listopad, 2013

Sobota, 30 listopada 2013 · dodano: 30.11.2013 | Komentarze 0

Hasło dnia dzisiejszego: "Trening czyni mistrza, koksy czynią cuda". Ach ten Błażej. Z nim się nie da normalnie jeździć :D We 3, bo jeszcze z Michałem wybraliśmy się na rowery. Michał chciał jechać tradycyjnie na Słupsk, ale jako że dziś już jechałem do Słupska na kurs prawa jazdy to nie miałem ochoty znowu tam jechać. Wybór padł na lokalne Alpy! Kaszubskie drogi może jakością nie grzeszą, ale są o wieeeeeeele ciekawsze :) Pojechaliśmy za mocno. Miał być luz, jak przez całą nadchodzącą zimę z resztą, ale to nic. Było fajnie :D

Czwartek, 28 listopada 2013 · dodano: 28.11.2013 | Komentarze 0

Kolejny dość spokojny choć bardzo wietrzny wyjazd z Michałem. Znów ciemności, także tradycyjnie kierunek Słupsk. Tym razem dojechaliśmy do Nostalgii. Powrót już nieco łatwiejszy, bo wiatr mimo, że głównie boczny to czasem pomagał. Raz tylko, gdy TIR nas wyprzedzał to zrobiło się groźnie. Dodatkowo dzisiejsza jazda to test nowego roweru Michała. Wygląda na to, że test miał wynik pozytywny :)

Poniedziałek

Poniedziałek, 25 listopada 2013 · dodano: 25.11.2013 | Komentarze 0

Dziś dotarły do mnie nowiutkie spodnie z membraną. Mimo tego brakowało chęci na trening, ale zadzwonił Michał, a jemu treningów nie odmawiam :D Pojechaliśmy w kierunku Słupska. Wiadomo, ciemno, a ostatnio się nauczyliśmy, że nie warto się pakować na dziury w ciemności :D Dziś mimo deszczu, wiatru, mokrej, a miejscami nawet oblodzonej nawierzchni i przemokniętego przez brak błotnika tyłka jechało się rewelacyjnie. Tempo spokojne, licznika nie widziałem, także nie było presji. :D

Sobota, 23 listopada 2013 · dodano: 23.11.2013 | Komentarze 0

Dziś pojechałem na przełaje do Bytowa. Jednak nie jako zawodnik, a kibic. Jechałem spokojnie i mimo, że dużo pod górę to średnia rewelacyjna. Sam się dziwiłem, że nogi tak ładnie kręcą. Wyścig wyglądał świetnie. Powrót niestety samochodem z kolegą, ponieważ zaczęło padać, a ja byłem zmarznięty.

Czwartek, 21 listopada 2013 · dodano: 21.11.2013 | Komentarze 0

Wieczorny wypad z Michałem i Błażejem. Uzbrojeni w full lampek i kamizelki odblaskowe pojechaliśmy przez Wilkowo, Garczegorze, Łebień, Wicko, Krępę Kaszubską. Przed Wickiem Michał przywalił przednim kołem w dziurę i złapał kapcia. Na szczęście miałem zapasową dętkę. Wymienił i pojechaliśmy dalej. Później dwukrotnie spadła mu lampka, raz prawie kończąc pod moimi kołami. Doliczając do tego, że dziury na każdym kroku (nie licząc drogi powrotnej), zabawa w przełajowców przy remontowanym moście w Białogardzie (Błażej na przełaju to cwaniak :D ) to na brak atrakcji nie mogliśmy narzekać :)

Niedziela

Niedziela, 17 listopada 2013 · dodano: 17.11.2013 | Komentarze 0

Miałem jechać z Michałem i Błażejem, ale gdy podjechałem pod dom Michała i puściłem strzałkę on pokazał z okna białą kartkę i pokiwał przecząco głową. Domyśliłem się, że Błażeja też nie będzie, więc ruszyłem sam. Nie miałem absolutnie pomysłu na trasę. Pojechałem przez Maszewo i Cewice + delikatnie dokręciłem w mieście, by dziś pyknęło 5,5k km. Od kilku dni chodzi mi po głowie dokręcenie do 6k km. Zrobię to. Co mi tam :p
Co do jazdy to dość mocno wiało, droga strasznie dziurawa, trochę podjeżdżania było, ale powrót z Cewic to już bajeczka :D

Sobota, 16 listopada 2013 · dodano: 16.11.2013 | Komentarze 0

Wypad z Michałem mimo mżawki, wiatru i mokrych szos. Pojechaliśmy do Krępy Kaszubskiej, dalej trasą Hopfera, a na koniec przez Mosty do Orlenu, S6 do Statoila i do domu. Jechało się mimo pogody bardzo przyjemnie i jakoś nie chciało się nawet do miasta wracać. W planie było pojeździć godzinkę, półtora, także idealnie :)

Piątek cz. 2

Piątek, 15 listopada 2013 · dodano: 15.11.2013 | Komentarze 0

Drugi wyjazd dziś wyszedł całkiem spontanicznie. Dostałem info od Cholaka i miałem raptem 15min na dojazd do Ariela. Jak się okazało byłem i tak pierwszy :D Ruszyliśmy na trasę przez Popowo i Łebunię. Przed 17 byliśmy już w Lęborku, ale ciemno jak cholera. Nie dość, że ciemno to jeszcze zimno no i mżawka przez cały czas. Przez cały dzień 2-3 stopnie. Pod górę wjechaliśmy dość spokojnie, ale później cały czas szedł ogień. Max złapany za ciężarówką, która wyprzedzała nas ociężale na końcu podjazdu. Niby prędkość mała, ale tarcza z przodu też mała :D No i obawiałem się dziur, więc odpuściłem :) Drugi dziś trening na + :D

Piątek cz. 1

Piątek, 15 listopada 2013 · dodano: 15.11.2013 | Komentarze 0

Korzystając z tego, że w szkole muszę być dopiero o 10:15 pojechałem chwilkę po 8 na krótki trening. Trasa przez Nową Wieś, Łęczyce i powrót S6. :)

Czwartek, 14 listopada 2013 · dodano: 14.11.2013 | Komentarze 0

Troszkę wieczornych sprintów po mieście :) Obwodnica od Statoila do Mostów zamknięta dla samochodów, także przyjemnie się ten odcinek pokonywało :D