avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

Maj, 2013

Niedziela

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 0

Z Kubą do Wilkowa. Początkowo był też Hubert, ale po 1km zrezygnował. Chyba słusznie, bo jechaliśmy praktycznie cały czas pod wiatr. Nie chciało mi się wlec, więc zrobiłem zaginkę w trupa. Kuba siedział na kole, a gdy udało mu się w końcu wyjść na zmianę to po 500m znów byłem przed nim. Nogi bolały potwornie, bo wiatr w twarz + wzniesienia dają popalić. Ale jakby nie patrzeć wynik jest rewelacyjny. :D

Sobota

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 0

Rajd organizowany przez panią Izę dla biblioteki. Zbiórka o 10 rano. Od Kuby dostałem polecenie, żeby blokować ruch na zakrętach. Nie byłoby w tym nic trudnego, gdyby nie to, że grupa rozciągnęła się na ponad 1km i musiałem nadrabiać z tyłu do przodu, żeby ponownie poczekać i znów nadrabiać. Ogarnięcie tylu osób (ponad 100) to nie lada wyzwanie, stąd szacunek dla pani Izy. Trasa to Lębork – Wilkowo – Obliwice – Nowa Wieś – Lębork. Po drodze 3 długie postoje. Pierwszy w Wilkowie, drugi w Obliwicach, a trzeci w Nowej Wsi, gdzie już postanowiłem nie czekać tylko jechać do domu. Na pierwszym w sumie nic nie robiliśmy, na drugim mieliśmy okazję skosztować pieczonych ziemniaków, zaś na trzecim, z którego uciekłem do dyspozycji było ognisko i kiełbaski. Żar lał się z nieba. Takie coś lubię. Każdy sprint w pogoni za początkiem grupy dawał mocno do wiwatu. Do domu wróciłem cały mokry i nieco opalony :)

Piątek

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 17.05.2013 | Komentarze 0

Dziś na rower wybrałem się z kółkiem rowerowym lęborskiego SGJu. Zbiórka przy cmentarzu, stamtąd lasem do Mostów, tam dołączyły kolejne osoby, zrobiliśmy pętlę wokół Lubowidza (ciągłe uciekanie, czekanie, zawracanie, zabawa na podjazdach i zjazdach itp.) Zdarzyły się niestety 3 wypadki: jeden drobny z moim udziałem, gdzie kolega zahaczył o mnie kierownicą i się przewrócił (ja się utrzymałem), a następny to dzieło Huberta i p. Norka (nauczyciela z SGJ), którzy zderzyli się jakoś od boku, pozahaczali i hugo wie co tam jeszcze. W każdym razie Hubert uszkodził kolano (ledwo chodzi), a p. Norek stracił skórę na kostce. Wyglądało to tak, jakby kostka wyszła sobie na zewnątrz. Ale nie poddał się i jechał dalej :) Trzecim i ostatnim wypadkiem był szlif Karola twarzą po ziemi na zjeździe. Nie wyglądał po nim zbyt wyjściowo. Karolina określiła go jako podobnego do boksera po ciężkiej walce. Coś w tym rzeczywiście było.
Przez całą drogę towarzyszył nam dosłownie upał. I takich temperatur bym sobie życzył jak najczęściej :D Dzień zaliczam do udanych i dziękuję za wspólny wyjazd :)

Czwartek

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 0

Na początek z Hubertem na XC. Chwila męczenia ścianki (niestety tylko raz na 4 próby udało się wjechać), później reszta trasy. Po tym udaliśmy się na działkę dziadków Huberta, potem po Kubę, z którym śmignęliśmy do Chrobrego. Tam oczywiście trochę zabawy. Następnie odprowadziliśmy Huberta i śmigaliśmy po mieście. Ogólnie dziś celem było nieco podszkolić Huberta, który strasznie boi się technicznych zjazdów. Ciepło, bardzo ciepło. I tak jest extra :D

Środa

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 0

Z Kubą i Hubertem na XC, po mieście, potem Kuba się odłączył, my 2 do Chrobrego, potem znów miasto. Jazda ciężka, miła, podjechana ścianka, troszkę próbowaliśmy szczęścia na hopkach. Miło się skacze. I to nieprzerwane wyobrażanie sobie własnej gleby, o którą nietrudno. Dziś na szczęście uniknięta :D

Wtorek

Wtorek, 14 maja 2013 · dodano: 14.05.2013 | Komentarze 0

Dziś pani Iza miała nam robić zdjęcia na XC. Tak też się stało. Spóźniłem się co prawda 15min, ale nic nie straciłem. Na miejscu była pani Iza, Góral i Cholak, ja dojechałem z Kubą, a jeszcze chwilę później przyjechał Dorek. Udało mi się podjechać pod ściankę :D Nareszcie! Pierwszy raz w życiu. No i drugi w sumie też :D

Po tym musiałem nieco dopompować tylną dętkę. Odkręcając nakrętkę od wentyla wykręciłem cały wentyl, przez co pompowanie się wydłużyło i ekipa mi nieco uciekła. Po chwili ruszyłem, by dojechać od góry na pierwszy zjazd elity. Tam czekała pani Iza i stworzyła takie oto dzieło:

Po tym pojechaliśmy jeszcze część trasy, aby zrobić zdjęcie grupowe na ostatnim zjeździe, które niestety się nie udało, bo za szeroko jechaliśmy. Podjechałem sobie elegancko z powrotem do góry co również do łatwych zadań nie należało. Ponowny zjazd, tym razem szybki i v-max osiągnięty. Potem miałem na chwilę jechać z Góralem do niego i... on skręcił, a ja nie. Przez to poleciałem inną drogą. Gnałem co sił, żeby za długo nie musiał czekać, ale okazało się, że to ja byłem pierwszy :D Po chwili zdzwoniłem się z Kubą i Dorkiem i pojechaliśmy do Chrobrego. Tam nieco podjeżdżania, zjeżdżania, czyli typowa zabawa XC. Potem nieco SWAGu po mieście, odprowadziłem Kubę i do domciu :)

Wielkie dzięki dla pani Izy :D

Poniedziałek

Poniedziałek, 13 maja 2013 · dodano: 13.05.2013 | Komentarze 0

Szosa z Kubą, Dorkiem, Błażejem i Marcinem. Za Pogorzelicami odłączyliśmy się z Kubą i Marcinem i wróciliśmy do Lęborka. Marcin pojechał w swoim kierunku, my zaś gdzieś, gdzie nikt nie musi wiedzieć :D Później spotkaliśmy się jeszcze z Dorkiem, pojeździliśmy chwilę po mieście, pogadaliśmy, odprowadziłem Kubę i do domciu :)

A v-max osiągnięty na dojeździe z Leśnic do Lęborka, gdzie nieco się zerwaliśmy mimo nie najlepszego wiatru. To cieszy. Na całym wyjeździe mocy brak, ale ta chwila była świetna :)

Sobota

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 0

Dojazd, powrót, kręcenie przed i po wyścigu czyli w sumie wszystko co odbyło się poza zawodami :)

X Leśny Maraton Wejherowo

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 0

Jeśli receptą na sukces jest sen to już wiem czemu tak słabo pojechałem ;) Poszedłem spać chwilę przed 3, a pobudkę miałem o 6:30. Ale nie ma co tak sobie tłumaczyć. Słaby jestem i tyle :)

Na starcie ustawiłem się w dość dobrym miejscu, dzięki czemu mogłem od razu pognać za peletonem. Troszku się tam utrzymałem, ale wiadomo, to co dobre musi się kiedyś skończyć. Na trasie baaaardzo dużo błota. To cieszyło. Cały brudny, przemoknięty gnałem przed siebie. Zaliczyłem sporo kałuż, błota, cohones o ramę (przez gościa jeżdżącego od boku do boku), gałąź wkradła się do mojej przerzutki, ale było fajnie. :) Skończyłem mając równe 50km (pomylona trasa) w ciągu równych 2h :D Miejsce 53/181 w open i 19 w kategorii (do lat 30). W planach było jechać 3 pętlę, ale jakoś zabrakło motywacji ;)

Kategoria 50-100km, Maratony

Środa

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 2

Chciałem dziś przetestować czołówkę. Z początku miałem pośmigać na XC, ale zawsze coś się pozmienia... Zmieniło się też moje przednie koło. Stare po 5kkm złapało już luzy, więc zamontowałem te, które kupiłem w październiku od Jurka. Przy okazji solidnie wyczyściłem napęd.

Jak już się w końcu wybrałem na rower (wieczorem, gdy już się ściemniało) udałem się do lasu. Przejechałem tylko kawałeczek od początku podjazdu pod Małoszyce do trasy XC. Do 20 kmph coś ta czołówka daje, ale przy 30 już jest słabiutko. Cóż, to tylko 15 lumenów. Na miłe zakończenie jazdy złapałem z tyłu snake'a. I to raptem 500m od domu... 5mm - obręczy nie uszkodziłem na szczęście :) Dętkę na zmianę mam, ale teraz muszę kupić kolejną zapasówkę...