avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Level A3 [*]

Rajd w Gniewinie

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 0

LBK -> Gniewino-rajd(40km) -> LBK -> Lubowidz -> LBK
Pierwszy raz przejechałem taki dystans. Jechałem z kolegą Danielem. Start o godz 9. Do Gniewina dotarliśmy w 1h35min (zahaczyliśmy o Strzebielinko i wyszło nam 40km + "wmordewind" ;/). Do rajdu, który startował o 11.30 zostało jeszcze trochę czasu. Poczekaliśmy pod wieżą widokową, gdzie było miejsce zbiórki. Tam miałem okazję zamienić kilka słów z p. Przemkiem Ebertowskim. Gdy ruszyliśmy musieliśmy się zatrzymać już po kilometrze, ponieważ ktoś miał awarię. 9km dalej kolejna awaria-tym razem dętka. Dalej trasa przebiegała spokojnie. Rajd zakończył się dwukilometrowym podjazdem, na którym nie szło jechać więcej niż 10km/h. Po wszystkim odprowadziliśmy do Strzebielinka dwie osoby, które nie znały trasy, a po tym postanowiłem odwiedzić ciocię mieszkającą w Gniewinie. Porozmawialiśmy chwilkę i ruszyliśmy w stronę domu. Trasa z Gniewina do Lęborka za sprawą korzystnego wiatru zajęła nam niewiele ponad godzinę. W Lęborku licznik pokazywał 112km. Uznaliśmy, że nam mało i pojechaliśmy na chwilę do Lubowidza. Później już tylko do domu :) Jestem bardzo zadowolony z wyjazdu :D