avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Level A3 [*]

I kolejna setka :D

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 0

Dziś miałem o 9 ruszyć z Tomkiem i Michałem spod PKO, jednak Michał ruszał troszkę później z Błażejem. Powiedział, że będą się kierować na Wieżycę, więc my zrobiliśmy to samo. No niestety, pogubiliśmy się i wylądowaliśmy w Kartuzach. Nie ukrywam, fajnie było pobłądzić i przypadkowo pojechać po największych (według pracowników stacji benzynowej) górkach w okolicy :D Próbowaliśmy jednak dotrzeć po wskazówkach, ale to też nam nie wyszło. Ostatecznie zakręciliśmy przypadkowo pętlę w tamtych okolicach i mało brakowało a udalibyśmy się z powrotem do Kartuz, gdy nagle skojarzyłem, że już jechaliśmy tą drogą (skład węgla mnie na to naprowadził). Zawróciliśmy więc i pojechaliśmy do Lęborka. Pod górę jak zawsze było więcej, pod wiatr tak samo, nogi bolą, tyłek boli, ale jest fajnie i oby tak dalej :)

Przy okazji pękło dziś 10k km z Bikestats, a chcąc wskoczyć do top 100 wśród facetów przez przypadek wskoczyłem do top 50 przynajmniej na chwilkę :D