avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Level A3 [*]

Nietypowa niedziela

Niedziela, 29 lipca 2012 · dodano: 29.07.2012 | Komentarze 1

Dlaczego nietypowa? Ano dlatego, że nie na co dzień spotyka się Odblaskowego Anioła. Na imię mu Maciek. Ma 27 lat. Jeździ On po całej Polsce rozdając rowerowe odblaski. Więcej można o Nim poczytać na jego oficjalnej stronie. Spotkałem Go kawałek za Leśnicami. Zapytał czy daleko jadę i czy mógłbym mu trochę pomóc na podjazdach z jego przyczepką. Sama przyczepka waży około 40kg, ma rower ze stalową ramą, obładowany na maxa. Ma tam nawet CB radio :p Jeździ już 4 lata i pokonał w tym czasie 90kkm. Zmierzał do Koszalina. Ja holowałem Go do Potęgowa. Tak - holowałem. Podwiązaliśmy jego rower pod mój i pociągnąłem. Tempo nie było zawrotne, podjazdy mimo, że niewielkie ostro dawały w nogi (on też pedałował). Gość naprawdę wzbudza szacunek. W Potęgowie rozłączyliśmy rowery i podjechaliśmy do mojego kolegi (Pawła), który dał Maćkowi kanapki (facet jechał bez śniadania, mimo że było już po 18). Gdy zjadł, ruszył dalej w drogę. Ja zaś zostałem u Pawła. Nie widzieliśmy się już dość dawno i na rozmowie zeszło bardzo dużo czasu. Powrót do Lęborka rozpocząłem o 20:30. O dziwo na lęborskim Shellu byłem już 35min później. Średnia na tym odcinku wyniosła ponad 30km/h. Wracałem w deszczu. Na całe szczęście miałem kurtkę przeciwdeszczową. Podsumowując jechałem dziś bardzo mocno. Szkoda, że nie mam pulsometr, bo HRavg byłoby masakryczne :D