avatar Ten blog rowerowy prowadzi Grzesiek2296 z miasteczka Lębork. Mam przejechane 38040.10 kilometrów w tym 5858.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Grzesiek2296.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Level A3 [*]

Czwartek

Czwartek, 28 marca 2013 · dodano: 28.03.2013 | Komentarze 6

Dorek już się upomina o wpis, więc nie mogę dłużej odkładać jego napisania.

Tak więc umówiliśmy się o 13:30 pod PKO w czteroosobowej ekipie, tj: ja, Dorek, Hubert i Jurek. Pojawiłem się pierwszy mimo tego, że myślałem, że się ceremonialnie, tradycyjnie spóźnię. Po chwili oczekiwania pojawił się Dorek, a reszty dalej brak... Szybki telefon i okazuje się, że są jeszcze u Huberta. No to pojechaliśmy tam. Znalazłem ich w piwnicy. Przywitaliśmy się i w drogę.

Wyjechaliśmy już na szosę, złapałem koło za TIRem, ale słabo ciągnął i za mną był kolejny TIR, który niepokojąco się do mnie zbliżał więc przy 45 kmph odpuściłem i jak się okazało słusznie, bo nie było z nami Huberta. Zawróciliśmy, rozmawiał przez telefon... Okazało się, że zapomniał zabrać psa ze spaceru z powrotem do domu. Jego mama nie mogła po psa wyjść, ponieważ była sama z bratem Huberta i nie mogła go zostawić. Cofnęliśmy się więc szaleńczo wymijając samochody. Kierowcy nie mają do nas chyba zaufania, bo gdy zbliżałem się do skrzyżowania, gdzie musiałem ustąpić pierwszeństwa i zacząłem hamować dość późno - znam swoje hamulce i możliwości. Zahamowałem równiutko na linii do zatrzymania, a kierowca zatrzymał się na środku skrzyżowania myśląc pewnie, że nie wyhamuję. No wie on co...

No ale ok, piesek zaprowadzony do domu to wio do Potęgowa. Na szosie z wiatrem, wiec było przyjemnie. Złapałem też z Dorkiem koło za motorowerem jadącym 45 kmph. Po chwili odpuściliśmy, żeby nie zgubić chłopaków :) Dalej w miarę spokojnie. Po dojeździe do Potęgowa postanowiliśmy przejechać się przez wioskę. W sumie ciężko jakoś tę miejscowość określić... Na miasto za małe, na wioskę za duże... Zajechaliśmy do sklepu, żeby kupić coś do picia i leniwie ruszyliśmy w drogę powrotną pod wiatr. Jurek z Dorkiem nam uciekli, a ja z Hubertem wlekliśmy się momentami nawet 18 kmph. Dorwaliśmy ich jakieś 4-5 km dalej. Zjechaliśmy na chwilę na zajazd Leśny Staw czy jakoś tak. Tam pulsometr Dorka pokazał 205 hr. Po chwili zaś 0. Zupełnie jakby padł na zawał xD Powodem był znajdujący się w niewielkiej odległości Jurek z takim samym pulsometrem. Po prostu 2 sygnały to za dużo i urządzenie sfiksowało :) W Leśnicach pokazaliśmy Jurkowi harcerską, a Dorek postanowił zjechać. No wariat... Ale dał radę. Zjechał bez problemu.

Potem już tylko do Lęborka, na shella, pod PKO gdzie z Dorkiem zjechaliśmy sobie po schodach i Dorek nas opuścił. We 3 pojechaliśmy na chwilę do mojej cioci odebrać bukszpany, potem na sekundkę do Szwieca, bo fajne koleżanki miał w domu, potem do Huberta do garażu zreanimować nieco mój amortyzator, odprowadziliśmy Huberta i z Jurkiem pojechaliśmy do mnie. Tak oto skończyła się dzisiejsza rowerowa przygoda ;)